تصویر و مشخصات وان پلاس 5 (OnePlus 5) : دوربین دوگانه، 6 گیگ رم و نمایشگر 5.5 اینچی

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , ویژه 263 بازدید دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 نویسنده :
تصویر و مشخصات وان پلاس 5 (OnePlus 5)

شرکت OnePlus بزودی از پرچمدار جدید خد رونمایی خواهد نمود. مشخصات وان پلاس 5 (OnePlus 5) به گونه‌ای است که توانسته رکورد بنمچمارک Antutu را بشکند. با تِک میکس همراه شوید.

قطعا پرچمدار جدید شرکت چینی وان پلاس می‌تواند خطری بزرگ برای سایر شرکت‌ها باشد به خصوص آنکه این دستگاه توانسته امتیاز 176.000 را از آزمون Antutu کسب نماید. امروز تصویر و مشخصات وان پلاس 5 (OnePlus 5) به بیرون درز پیدا کرد و موجب شگفتی بسیاری از رسانه‌ها شد زیرا با دستگاهی بسیار زیبا و قدرتمند رو‌به‌رو هستیم. بدنه به صورت یکپارچه از آلومینیوم ساخته شده و ظاهری شبیه به آیفون 7 دارد. دوربین آن از نوع دوگانه بوده و خطوط آنتن هم به لبه‌های بالایی و پایین بخش پشتی انتقال یافته‌اند.

از نظر سخت افزار هم همانطور که گفتیم توانسته امتیاز بیشتر از گلکسی S8 و شیائومی Mi 6 کسب نماید. در واقع می‌توان به آن لقب قاتل پرچمداران فعلی را داد. وان پلاس ترجیح داده تا نمایشگر 5.5 اینچی آن رزولوشن FHD داشته باشد. برخی شایعات از 8 گیگابایت رم خبر می‌دادند اما براساس نتیجه بنچمارک میبینم که 6 گیگابایت رم در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است. پردازنده Snapdragon 835 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 540 وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارد. سیستم عامل اندروید 7.1.1 خواهد بود. ممکن است نسخه‌ای با حافظه 128 گیگابایت هم ساخته شود ولی در حال حاضر خبری از آن در میان نیست.

تصویر و مشخصات وان پلاس 5 (OnePlus 5)

دوربین اصلی و خودنگار هر دو 16 مگاپیکسل خواهند بود. نتیجه آزمون خبر از دوربین تکی می‌دهد و به احتمال بسیار زیاد دوربین از نوع دوگانه خواهد بود. باتری بزرگ 3600mAh برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. مشخصات وان پلاس 5 (OnePlus 5) واقعا خیره کننده می‌باشد و می‌تواند هر کاربر با هر توقعی را قانع نماید. لازم به ذکر است که کیفیت محصولات این شرکت بسیار بالا بوده و توانسته محصولات خود در حد استانداردهای جهانی نگه دارد. باید منتظر خبرهای تایید شده بیشتری ماند.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.