آموزش و دانلود برنامه FaceApp برای تغییر چهره و به اشتراک گذاشتن آن

دسته بندی : iOS , آموزش , اندروید , ویژه , ویندوز موبایل 2438 بازدید دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 نویسنده :
دانلود برنامه FaceApp

طی روزهای اخیر تب استفاده از نرم افزار FaceApp بالا گرفته و همه در حال تغییر چهره هستند. در ادامه قصد داریم آموزش و دانلود برنامه FaceApp با شما به اشتراک بگذاریم. با تِک میکس همراه شوید.

به احتمال فراوان با مراجعه به ایستاگرام شاهد تصویری کلاژ شده از دوستان خود هستید که یا پیر شده‌اند یا نوزاد یا دختر یا پسر! حتما از خود می‌پرسید که چگونه این کار را کرده‌اند؟ پاسخ سوال بسیار ساده است استفاده از نرم افزار FaceApp این امکان را به شما می‌دهد تا مانند دوستان خود، پیر یا نوزاد شوید حتی تغییر جنسیت بدهید! این برنامه تصویر شما را تحلیل کرده و بر پایه تغییراتی که لازم می‌بیند چهره شما را ویرایش می‌نماید. سرگرمی بسیار خوب و مفرحی است که جهانی هم شده. با آموزش و دانلود برنامه FaceApp همراه ما باشد.

شما می‌توانید این نرم افزار را برای هر سه سیستم عامل iOS، اندروید و ویندوز 10 موبایل دانلود نمایید. نرم افزار چندان حجیم نبوده و برای نسخه iOS تنها 35 مگابایت حجم دارد. از طریق لینک های زیر این نرم افزار را دانلود نمایید.

لینک دانلود برنامه FaceApp برای iOS

لینک دانلود برنامه FaceApp برای اندروید

لینک دانلود برنامه FaceApp برای ویندوز

 

پس از نصب وارد نرم افزار شوید. ظاهر آن بسیار ساده بوده و کاربران را گیج یا گمراه نمی‌کند. شما می‌توانید از گالری یک عکس انتخاب نمایید یا همان لحظه از خود سلفی بگیرید. پس از انتخاب تصویر باید فیلتر مورد نظر خود را انتخاب نمایید. این فیلترها براساس اموجی یا شکلک‌ها طراحی شده اند. شکلک نوزاد شما را نوزاد می‌کند یا شکلک پیرمرد شما را پیرمرد می‌کند.

دانلود برنامه FaceApp

در صورتی که فیلترها را به سمت چپ پیمایش کنید می‌توانید گزینه‌هایی برای ساخت GIF یا کلاژ را پیدا نمایید. به وسیله کلاژ می‌توانید تصاویر حاصل از فیلترهای گوناگون را کنار هم قرار دهید و نتیجه را بین دوستان و شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

دانلود برنامه FaceApp

پس از اتمام کار گزینه به اشتراک گذاری یا Share زیر تصویر نمایان می‌گردد و شما با فشردن آن می‌توانید تصویر را در شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه مانند اینستاگرام قرار دهید. این نرم افزار رایگان بوده و تنها در صورتی که دوست ندارید که تبلیغ در آن نمایش داده شود باید مبلغ 4 دلار را پرداخت نمایید.

2.7/5 - (3 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.