عرضه قلم سه بعدی 50 دلاری توسط کمپانی XYZprinting

دسته بندی : علم و دانش , کامپیوتر , گوناگون 696 بازدید پنجشنبه 24 تیر 1395 نویسنده :
قلم سه بعدی داوینچی

کمپانی XYZprinting قلم سه بعدی به ارزش پنجاه دلار عرضه کرد. قبل از ارائه این محصول کمترین قیمت قلم های سه بعدی به 100 دلار می رسید. با تک‌میکس همراه باشید.
کمپانی تایوانی XYZprinting که با پرینترهای سه بعدی ارزان قیمت و کاربرپسند خود  اسم و رسمی به در کرده و معروف شده است , حال قدم به ارائه و تولید قلم های طراحی سه بعدی کرده است. قلم هایی همانند قلم های رسم سه بعدی کمپانی Wobbleworks , که تحت عنوان 3Doodler عرضه می‌شدند.
این قلم سه بعدی که داوینچی نام گذاری شده (da Vinci 3D Pen) دارای دکمه ای است که با فشردن آن اِلمان مد نظر شما با طرحی که در فضا با آن ترسیم می‌کنید به کمک رشته های پلاستیکی PLA قابل رسم می‌باشد که در 11 رنگ توسط کمپانی عرضه بازار شده است.
پلاستیک PLA چیست:کوتاه شده پلیلاکتیک اسید. پلیمر گرمانرم زیست تخریب پذیر ساخته شده از محصولات کشاورزی شامل ذرت ،سیب زمینی و چقندرقند است ، که به عنوان یکی از سه ماده موجود چاپگرهای 3D استفاده می شود. اغلب از واژه  PLA بجای عبارت “رشته های ساخته شده از PLA” استفاده می شود.
قلم سه بعدی داوینچی با قیمت پنجاه دلار یعنی نصف قیمت قلم عرضه شده 3Doodler در سایت آمازون قابل خریداری می‌باشد که هم تراز قیمت قلم سه بعدی ارائه شده مخصوص بچه های آن کمپانی است.
همچنین این کمپانی محصول دیگری علاوه بر این نمونه تولید چاپ قوی , اضافه کرده است. پرینتر سه بعدی داوینچی جی آر 1.0 (3 در 1) دارای اسکنر لیزری و برش لیزری اختیاری می باشد که این اسکنر قابلیت پایین آوردن رزولوشن تا 0.25mm را دارد, که قیمت اسکنر از 550 دلار و برش لیزر از 200 دلار شروع می‌شود.

نظر شما راجع به قلم سه بعدی داوینچی چیست ؟

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.