تست مقاومت نوکیا 6 شامل خم کردن، خش انداختن و در معرض شعله قرار دادن

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , ویژه 220 بازدید چهارشنبه 25 اسفند 1395 نویسنده :
تست مقاومت نوکیا 6

نوکیا همواره به ساخت محصولاتی باکیفیت شهره بوده است. اما محصولات جدید این شرکت هم مانند گذشته هستند؟ در ادامه تست مقاومت نوکیا 6 را خواهیم داشت. با تِک میکس همراه شوید.

در ماه ژانویه 2017 شرکت HMD که مسئولیت تولید گوشی های جدید نوکیا را برعهده گرفته از نوکیا 6 با سیستم عامل اندروید رونمایی نمود. نسخه جهانی آن در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی شد و هم اکنون در سراسر اروپا قابل سفارش می‌باشد. مشخصات نوکیا 6 خبر از دستگاهی میان رده به ما می‌دهند. قیمت نوکیا 6 تنها 250 دلار تعین شده است. اما این تلفن می‌تواند از پس آزمون ها سخت شکنجه گر معروف یعنی JerryRigEverything بر آید؟ ابتدا شما را به دیدن ویدئویی درباره فلسفه طراحی محصولات نوکیا دعوت می نماییم و سپس در ادامه ویدئوی تست مقاومت نوکیا 6 را شاهد خواهیم بود.

بدنه نوکیا 6 تماما از آلومینیوم سری 6000 ساخته شده است. نمایشگر آن 5.5 اینچی با رزولوشن FHD بوده که با پوششی از گوریلا گلس 3 محافظت می‌گردد. در این آزمون خواهیم دید که نمایشگر به این راحتی‌ها خط و خش بر نمی‌دارد و از مقاومت بالایی برخوردار است. همچنین بدنه مقاوم بوده و به این راحتی ها خم نمی‌شود. حسگر اثر انگشت که زیر نمایشگر قرار گرفته به هیچ عنوان خش بر نمی‌دارد! حتی شیشه‌های به کار رفته در دوربین 16 مگاپیکسلی اصلی و 8 مگاپیکسلی خودنگار هم در برابر خط و خش مقاوم هستند. در این ویدئو می‌بینیم که بدنه و شاسی نوکیا تماما از فلز بوده و خطوط آنتن هم از پلاستیک می‌باشند. متاسفانه لبه‌های پشتی دستگاه به سادگی خش بر می‌دارند. در تست مقاومت نوکیا 6 میبینیم که این محصول حتی تحت فشار زیاد در ناحیه جلو یا پشت خم نمی‌گردد. شعله‌های آتش هم می‌توانند فقط برای چند ثانیه تعدادی از پیکسل‌های نمایشگر را خاموش نمایند اما خیلی زود این پیکسل ها به حالت اولیه خود باز می‌گردند. در ادامه شما را به دیدن تست مقاومت نوکیا 6 دعوت می نماییم:

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.