هواوی Honor VR : دوربین 360 درجه واقعیت مجازی هواوی برای اتصال به تلفن‌های هوشمند

دسته بندی : پوشیدنی , واقعیت مجازی , ویژه 614 بازدید جمعه 6 اسفند 1395 نویسنده :
هواوی Honor VR

هواوی امروز از دوربین 360 درجه واقعیت مجازی خود رونمایی کرد. این دوربین به تلفن‌های هوشمند اندرویدی و iOS متصل می‌گردد. نام آن هواوی Honor VR می‌باشد. با تِک میکس همراه شوید.

هواوی هم وارد جنگ دوربین‌های 360 درجه‌ای شد. این شرکت از دوربین 360 درجه‌ای خود برای تلفن‌های هوشمند با نام هواوی Honor VR رونمایی کرد. این دوربین طی مراسمی با همکاری Insta 360 معرفی شد. هواوی قیمت و زمان عرضه را مخفی نگه داشت. اما چیزی که واضح است تمرکز این شرکت بر تولید این محصول می‌باشد و یکی از دغدغه‌های اصلی آن‌ها به حساب می‌آید.

هواوی Honor VR

این دوربین می‌تواند تصاویری با کیفیت 3K را ثبت کرده و بدون محدودیت ویدئوهای پخش زنده را تهیه نماید. شما می‌توانید در حین پخش زنده، تصاویر و ویدئوها را به اشتراک بگذارید. با این که این دوربین برای هواوی اولین دوربین 360 درجه به حساب می‌آید ولی برای Insta 360 اولین نبوده و تجربه‌ای زیاد را با خود به همراه دارد. این دوربین به وسیله درگاه میکرو SD به تلفن‌های اندرویدی و iOS متصل می‌گردد. به احتمال فراوان قیمت هواوی Honor VR حدود 200 دلار در نظر گرفته شود.

به زودی اطلاعات جامع‌تری از سوی هواوی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. خوشبختانه هواوی Honor VR در آینده‌ای نزدیک روانه بازار می‌شود و انتظار زیادی در پی نخواهد داشت.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.