تصویر جدید سامسونگ گلکسی تب S3 حکایت از بدنه تمام شیشه‌ای آن دارد

دسته بندی : اندروید , تبلت 464 بازدید سه شنبه 3 اسفند 1395 نویسنده :
تصویر جدید سامسونگ گلکسی تب S3

سامسونگ بزودی از قدرتمندترین تبلت خود رونمایی خواهد کرد. این تبلت از خانواده S می‌باشد. تصویر جدید سامسونگ گلکسی تب S3 اطلاعات جالبی در اختیار ما می‌گذارد. با تِک میکس همراه شوید.

بزرگترین رویداد موبایلی جهان، نمایشگاه MWC در بارسلون می‌باشد که بزودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود. در همین راستا شرکت سامسونگ مجموعه بزرگی از دستگاه و خدمات را برای این نمایشگاه کنار گذاشته است. رونمایی از گلکسی S8 بخش کوچکی از برنامه سامسونگ بود که ظاهرا به بعد از نمایشگاه محول شد.

تصویر جدید سامسونگ گلکسی تب S3

Galaxy Tab 3 در تاریخ 26 فوریه رونمایی خواهد. خوشبختانه تصویر جدید سامسونگ گلکسی تب S3 به بیرون درز پیدا کرد و ما را با شکل و شمایل جدید آن آشنا ساخت. همانند موبایل خانواده S این تبلت هم به بدنه‌ای شیشه‌ای مجهز شده است. کمیسیون ارتباطات ملی تایوان این دستگاه را با کد SM-T820 ثبت نموده است.

تصویر جدید سامسونگ گلکسی تب S3

تصویر جدید سامسونگ گلکسی تب S3 تمام شایعات و رندرهای قبلی را تایید می‌کند. نمایشگر آن 9.7 اینچ با رزولوشن 2048×1536 و پردازنده Snapdragon 820 به همراه 4 گیگابایت رم خواهد بود. حافظه داخلی هم از 32 گیگابایت آغاز می‌گردد. دوربین اصلی 12 مگاپیکسل و دوربین خودنگار تنها 4.7 مگاپیکسل است. این تبلت به احتمال فراوان همراه با قلم S Pen راهی بازار خواهد شد که می‌تواند بر کارایی آن بیافزاید. از نظر ضخامت هم با نازک‌ترین تبلت سامسونگ رو به رو هستیم. به ظاهر همه چیز برای یک شروع رویایی مهیا شده است. سامسونگ از نظر طراحی به بلوغ رسیده است و در سال 2016 نشان داد که در زمینه نرم افزار هم اندیشه‌های بزرگی در سر دارد. برای اظهار نظر نهایی باید منتظر رونمایی باشیم.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.