بازی N.O.V.A. Legacy بزودی برای اندروید از سوی Gameloft عرضه خواهد شد

دسته بندی : بازی , بازی های موبایل , ویژه 949 بازدید سه شنبه 26 بهمن 1395 نویسنده :
بازی N.O.V.A. Legacy

شرکت بزرگ Gameloft که در صنعت بازی‌های موبایلی حرف اول را می‌زند بزودی بازی N.O.V.A. Legacy را در سبک فضایی و تیراندازی منتشر خواهد کرد. با تِک میکس همراه شوید.

در سال 2009 برای اولین بار عنوان بازی NOVA توسط شرکت Gameloft رونمایی شد و در دسترس علاقمندان قرار گرفت. ژانر این بازی sci-fi و تیراندازی اول شخص می‌باشد. این بازی موفقیت چشمگیری در زمینه بازی‌های موبایلی کسب کرد. ایده این بازی تا حدودی از مجموعه بازی Halo نشات گرفته شده بود. این بازی بسیار روان و با کیفیت بود. همین عوامل برای موفقیت آن کافی بود. آخرین بازی از این مجموعه در سال 2012 و تحت عنوان N.O.V.A. 3 روانه بازار شد. گرافیک این نسخه هم بالا بود و می‌توانست ارتباط قدرتمندی را با بازیکن برقرار نماید. پس از وقفه 5 ساله، Gameloft اعلام کرد که بزودی شاهد عرضه بازی N.O.V.A. Legacy برای سیستم عامل اندروید خواهیم بود.

متاسفانه اطلاعات بسیار اندکی درباره بازی توسط این شرکت منتشر شده است و ابهامات فراوانی باقی مانده است. در ویدئوی کوتاهی که از بازی منتشر شده است می‌توانیم یک کلاه ایمنی مربوط به آینده را مشاهده نماییم. و حتی نوع بازی هم مشخص نیست. صفحه فیسبوک این بازی ادعا می‌کند که بهترین تجربه در زمینه بازی‌های sci-fi FPS را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این بازی می‌توانید از حالت چند بازیکن به صورت آنلاین هم بهره ببرید و با دوستان خود به انجام بازی بپردازید. هم زمان 6 بازیکن می‌توانند به بازی ملحق شوند. بروزرسانی ابزارها و ارتقا اسلحه‌ها بخش جذاب بازی می‌باشد.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.