رونمایی لنوو از ThinkPad X1 Yoga جدید و ThinkPad Pen Pro بهبود یافته

دسته بندی : کامپیوتر , ویژه , ویندوز 327 بازدید سه شنبه 14 دی 1395 نویسنده :
ThinkPad X1 Yoga

لنوو اقدام به رونمایی از محصولات جدید خود برای سال 2017 نموده است. در این بین نسخه بروز شده ThinkPad X1 Yoga و ThinkPad Pen Pro بهبود یافته خودنمایی می‌کنند. با تِک میکس همراه شوید.

همزمان با نمایشگاه CES شرکت لنوو اقدام به رونمایی از محصولات جدید خود نمود. نسخه بروز شده ThinkPad X1 Yoga به همراه پردازنده نسل هفتم اینتل خودنمایی می‌کند. نمایشگر آن را می‌توان چرخاند و از آن به عنوان یک تبلت استفاده نمود. نمایشگر آن از نوع OLED بوده و به درگاه Thunderbolt 3 تجهیز شده است.

ThinkPad X1 Yoga

این لپ تاپ قدرتمند از فناوری‌های امنیتی بایومتریک بهره می‌برد. به وسیله دوربین IR چهره کاربر را تشخیص داده و توسط Windows Hello قفل دستگاه را می‌گشاید. یکی دیگر از لایه‌های امنیتی به استفاده از حسگر اثر انگشت باز می‌گردد. لپتاپ ThinkPad X1 Yoga با قلم ThinkPad Pen Pro که نسبت به سال گذشته بهبودهای فراوانی به خود دیده است همراه شده است.

ThinkPad X1 Yoga

کار با این قلم بسیار لذت بخش‌تر شده است زیرا حسی بسیار طبیعی و نزدیک به نوشتن بر روی کاغذ را به کاربر منتقل می‌نماید. نمایشگر 14 اینچی OLED می‌تواند تا 100 درصد از فضای رنگی Adobe RGB را پوشش دهد که بسیار خوب خواهد بود. بهترین پوشش رنگ در نمایشگرهای فوق پیشرفته کنونی حدود 125 درصد است. مهندسان لنوو دستی بر سر و روی صفحه کلید کشیده‌اند. صفحه کلید جدید تا جای ممکن با بدنه هم تراز شده تا پایداری دستگاه در حالت تبلت حفظ شود. فاصله بین کلیدها هم اندکی بهبود یافته و تایپ طولانی مدت را بهتر از گذشته ساخته است. مشخصات ThinkPad X1 Yoga در انواع مختلف به شرح زیر است:

ThinkPad X1 Yoga

در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از ThinkPad X1 Yoga را مشاهده نمایید.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.