مشخصات گلکسی S8 : نمایشگر تمام صفحه مانند شیائومی می میکس

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , ویژه 651 بازدید جمعه 19 آذر 1395 نویسنده :
مشخصات گلکسی S8

سامسونگ برای به دست گرفتن بازار قصد دارد تا از تمام توان خود بهره ببرد. مشخصات گلکسی S8 خبر از نمایشگر تمام صفحه می‌دهند. برای کسب اطلاعات تکمیلی با تِک میکس همراه شوید.

ظاهرا سامسونگ قصد دارد تا شیائومی می میکس را به عنوان الگو قرار داده و گلکسی S8 را به همراه یک نمایشگر تمام صفحه روانه بازار سازد. زمان آنچنان زیادی تا رونمایی از گلکسی S8 باقی نمانده است. اواخر زمستان شاهد رونمایی از پرچم‌دار سامسونگ خواهیم بود. مشخصات گلکسی S8 بسیار چشم‌گیر بوده و می‌تواند یکی بهترین تلفن‌های تاریخ سامسونگ باشد. به احتمال فراوان دکمه خانه از حالت فیزیکی خارج شده و به مدلی مجازی تغییر پیدا می‌کند.

حاشیه‌های کناری به واسطه انحنای لبه‌ها حذف خواهد شد ولی حاشیه بالا به شیوه‌ای شبیه به شیائومی می میکس حذف خواهد شد. نمایشگر Super AMOLED ساسونگ بسیار بهتر از موارد مشابه خواهد بود. دکمه خانه به لطف فناوری فوق پیشرفته سامسونگ، به زیر شیشه نمایشگر منتقل خواهد شد و اسکنر اثر انگشت هم مانند می نوت 2 به زیر شیشه منتقل می‌گردد. Galaxy S8 در دو اندازه عرضه خواهد شد ولی هر دو نسخه منحنی خواهند بود. دستیار صوتی جدید سامسونگ که به هوش مصنوعی تجهیز شده همزمان با گلکسی S8 رونمایی خواهد شد.

امتیاز دهید
@

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.