گوشی سرامیکی وان پلاس 5 سال آینده معرفی می شود؛ خبری از وان پلاس 4 نیست

دسته بندی : موبایل 387 بازدید دوشنبه 15 آذر 1395 نویسنده :
وان پلاس 5

هفته پیش شاهد عرضه وان پلاس 3T بودیم، آن هم زمانیکه تنها چند ماه از معرفی گوشی پرچمدار وان پلاس 3 می گذشت. حال امروز در خبرها شنیده شد که کمپانی وان پلاس در فکر ساخت پرچمدار بعدی با نام وان پلاس 5 و برای عرضه در 2017 می باشد. با تک میکس همراه باشید.
اما دلیل این نامگذاری این نیست که کمپانی در سال آینده قصد تولید دو پرچمدار را داشته باشد، بلکه گفته شده به دلیل بدشانسی عدد 4 در کشور چین، گوشی وان پلاس 4 اصلا تولید نخواهد شد. (همچون ماجرایی که برای گلکسی نوت 6 اتفاق افتاد)
جدا از بحث نامگذاری، گفته شده وان پلاس 5 همراه با بدنه سرامیکی خواهد آمد، که این قاب توسط همان تیم سازنده شیائومی می میکس ساخته خواهد شد. البته وان پلاس آنچنان هم با بدنه ی سرامیکی بیگانه نیست، از آنجا که سال گذشته، گوشی وان پلاس ایکس همراه با یک نسخه محدود با بدنه سرامیکی زیکرونیا عرضه شده بود.
باید اضافه کرد که شرکت وان پلاس زیر چتر مجموعه BBK Electronics قرار دارد، که مالکیت دو شرکت چینی موفق اوپو و ویوو را نیز در اختیار دارد، جاییکه وویو نیز پس از عرضه گوشی V3، آخرین پرچمدار خودش را با نام V5 معرفی کرد، بنابراین پیش بینی وان پلاس 5 برای 2017 دور از ذهن نیست.
پیرامون مشخصات گوشی گفته شده که همراه با نمایشگر 5.5 اینچی آمولد با رزولوشن 2k، تراشه اسنپدراگون 835 و 6 گیگابایت رم در سه ماه دوم 2017 به بازار خواهد آمد.

امتیاز دهید
@

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.