دانلود اندروید 7 برای HTC 10 در ایران هم میسر شد؛ هم اکنون بروزرسانی نمایید

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , ویژه 2906 بازدید یکشنبه 14 آذر 1395 نویسنده :
اندروید 7 برای HTC 10

بروزرسانی اندروید 7 به شکلی جدی توسط تمام شرکت‌ها دنبال می‌شود. اندروید 7 برای HTC 10 در ایران هم میسر شده و کاربران می‌توانند آن را دانلود نمایند. با تِک میکس همراه شوید.

در تاریخ 25 نوامبر، مدیر محصولات HTC در ایالات متحده اعلام کرد که عرضه اندروید 7 برای HTC 10 های بدون قرارداد و آزاد مانند تلفن‌هایی که در ایران موجود است آغاز می‌شود و با کمی تاخیر این بروزرسانی برای سایر مدل‌های تحت قرار داد در دسترس قرار خواهد گرفت. از آن زمان مدت نسبتا زیادی گذشته است و هنوز خبری از اندروید 7 برای هیچ کدام از مدل‌ها نبود. متاسفانه این خبر معلوم نمی‌کرد که این بروزرسانی در چه روزی برای جهان و ایالات متحده عرضه می‌شود.

خوشبختانه امروز بروزرسانی اندروید 7 برای HTC 10 به صورت جهانی آغاز شد. در صورتی که وارد بخش بروزرسانی تلفن شدید و پیامی مبنی بر بروزرسانی دریافت نکردید می‌توانید به راحتی از روشی دیگر دستگاه خود بروز نمایید. ابتدا فایل‌های موجود در این لینک به حجم 1.8 گیگ را دانلود کرده سپس به وسیله نرم افزار HTC Sync Manager بر روی دستگاه خود نصب نمایید. به همین راحتی. فقط پیش از این بروزرسانی، یک نسخه پشتیبان از اطلاعات خود تهیه کنید.

پس از ارائه اندروید 7 برای HTC 10 این انتظار می‌رود که سایر تلفن‌های HTC هم به اندروید نوقا ارتقا پیدا کنند. HTC 10 پرچم‌دار این شرکت بوده و طبیعی است که از آخرین نسخه اندروید بهره ببرد. قیمت HTC 10 در ایران افزایش پیدا کرده و به 2.100.000 تومان رسیده است. پس اگر هم اکنون صاحب آن هستید قدر تلفن خود را بدانید و از داشتن آن نهایت لذت را ببرید.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.