گوشی وان پلاس 4 مجهز به اسنپدراگون 830 تابستان امسال به بازار می آید؟

دسته بندی : موبایل 320 بازدید سه شنبه 11 آبان 1395 نویسنده :
وان پلاس 4

به تازگی در خبرها داشتیم که محصول جدید وان پلاس با نام OnePlus 3T جایگزین OnePlus 3 فعلی خواهد شد. که گزارش شده گوشی جدید 80 دلار گران تر از نسخه معمولی، مجهز به اسنپدراگون 821 کوالکام و با وضوح تصویر QHD خواهد بود. در ادامه با تک میکس همراه باشید.
حال اطلاعاتی از گوشی آینده شرکت یعنی OnePlus 4 در وِیبو منتشر شده است. براساس اطلاعات موجود در پست، این مدل در ماه جون یا جولای سال آینده معرفی و توسط تراشه 10 نانومتری اسنپدراگون 830 پشتیبانی خواهد شد.
این تراشه در ابتدا قرار بود که توسط سامسونگ ساخته شود. اما سامسونگ به دلایل مختلف از جمله ناکامی های نوت 7 از برنامه ساخت تراشه عقب افتاد. و سرانجام کوالکام ساخت تراشه را به شرکت تایوانی TSMC واگذار کرد. همچنین دراین زمینه گفته شده که تراشه های ساخته شده توسط TSMC به اندازه تراشه های تولید شده سامسونگ کم مصرف نخواهند بود. (تمامی این اطلاعات غیر رسمی هستند)
حدس و گمان های مختلف برای وان پلاس 4 یک پردازنده 3 گیگاهرتزی، پردازنده گرافیکی آدرنو 620، باتری 4000 میلی آمپری و اندروید پیش فرض 7 نوقا متصور هستند.
البته در حال حاضر تمامی این اطلاعات چیزی جز شایعه نیستند و در صورت اعلام رسمی شرکت، اخبار جدید را در اختیار شما خواهیم گذاشت.
منبع: phonearena

امتیاز دهید
@

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.