ساعت هوشمند Movetime Wi-Fi آلکاتل به همراه چند پوشیدنی دیگر در نمایشگاه IFA معرفی شد

دسته بندی : پوشیدنی , دستبند سلامتی , ساعت هوشمند 269 بازدید یکشنبه 14 شهریور 1395 نویسنده :
ساعت هوشمند Movetime Wi-Fi آلکاتل

حضور آلکاتل در نمایشگاه IFA  برلین به معرفی چند تبلت و هدست واقعیت مجازی محدود نشده و کمپانی یک سری لوازم جانبی جدید تحت نام Move به نمایشگاه آورده است. پیشرو این محصولات ساعت هوشمند Movetime Wi-Fi است. با تک میکس همراه باشید.
با اینکه کمی عجیب نام گذاری شده اما نسبت به نسل قبلی ساعت‌های آلکاتل که با نام “ساعت” عرضه شده بود پیشرفت خوبی محسوب می شود.
این محصول بر پایه سیستم عامل آلکاتل است و نه اندروید! که تاحدی بازه فعالیت هایی که می‌توان با آن انجام داد را کاهش می‌دهد که موضوع خیلی مهمی نیست.
ساعت هوشمند Movetime Wi-Fi آلکاتلساعت هوشمند Movetime Wi-Fi پیرامون یک صفحه نمایش آمولد 1.39 اینچی با رزولوشن 400 در 400 پیکسل ساخته شده، که همانند نمایشگر ساعت Zenwatch 3 بسیار بزرگ بنظر می‌رسد. متاسفانه آلکاتل اطلاعاتی از سخت افزار و باتری این ساعت در اختیار ما قرار نداده ست.
همانطور که از نام این ساعت Movetime WiFi پیداست، دارای اتصال وای فای (b/g/n) و بلوتوث است اما خبری از سلولار و امکان برقرای تماس نیست. البته از آنجا که از میکروفون و اسپیکر بهره می برد در صورت اتصال به یک گوشی هوشمند، قابلیت برقرای تماس را دارد.

ساعت هوشمند Movetime Wi-Fi آلکاتل

آلکاتل علاوه بر ساعت Movetime چندین محصول پوشیدنی دیگر از جمله: دستبند سلامتی Moveband، موقعیت یاب Movetrack و ساعت هوشمند Move Track & Talk مخصوص کودکان را معرفی کرد.
دستبند سلامتی Moveband به درد زمانی می‌خورد که قصد دارید فعالیت خود را همچون مسافت پیموده شده، زمان، کالری مصرف شده،سرعت، ساعت خواب و دیگر فعالیت های روزانه رصد کنید.
موقعیت یاب Movetrack دستبند نیست و همانطور که نامش پیداست برای ردیابی اشیا یا حیوان خانگی شما استفاده می شود. این موقعیت یاب با یک بار شارژ برای 4 روز قابل استفاده خواهد بود.

این سری از محصولات آلکاتل تا پایان ماه در اروپا قابل دسترس خواهد شد اما از قیمت آنها هنوز اطلاعی در دست نیست.

امتیاز دهید
@

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.