کارشناسان اعتقاد دارند فناوری bitcoin آینده دنیای اقتصاد خواهد بود

دسته بندی : کسب و کار , گوناگون 1336 بازدید دوشنبه 25 مرداد 1395 نویسنده :

ارزش Bitcoin طی سالیان اخیر به صورت مداوم روند صعودی داشته و حالا آنچنان معتبر گشته است که کارشناسان می‌گویند آینده اقتصاد جهان در دستان Bitcoin خواهد بود. با تِک میکس همراه باشید.

حتی زمانی که Bitcoin در حاشیه باشد باز هم کارشناسان اقتصادی اعتقاد دارند که فناوری موجود در پشت آن، زنده است و خدمات اقتصادی را در سراسر جهان تغییر خواهد داد. بر اساس مطالعات صورت گرفته Blockchain همان دفتر مرکزی که معاملات Bitcoin را بدون زیر ساخت‌های نظارتی انجام می‌دهد پتانسیل تغییر چهره خدمات اقتصادی را دارا می‌باشد. این نتیجه از گردهمایی کارشناسان و سرمایه گذاران بزرگ اقتصادی به دست آمده است. بسیاری از بانک‌های بزرگ، تصمیم گرفته‌اند تا نحوه جابه‌جایی پول توسط Blockchain را زیر نظر بگیرند. تمرکز آن‌ها بر روی جابه‌جایی پول بین کشورها می‌باشد. کاری که Blochchain به خوبی آن را انجام می‌دهد. نتیجه این نظارت‌ها و پیگیری‌ها در آینده‌ای نه چندان دور برای جابه‌جایی امن‌تر و سریع‌تر پول استفاده خواهد شد. بانک‌ها با این کار می‌توانند هزینه‌های خود را تا حد بسیار زیادی کاهش دهند.

تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از 80 درصد بانک‌ها قصد دارند مانند Blockchain تا سال آینده دفاتر عمومی افتتاح نمایند. همواره موسسات اقتصادی استفاده از ارز رمز گذاری شده را رد می‌کنند زیرا معتقدند می‌توان از آن برای جرائم سازمان یافته مانند خرید مواد مخدر و اسلحه استفاده کرد. هر چند استفاده از فناوری، نحوه عملکرد داخلی موسسات اقتصادی را متحول کرده است ولی شما تا زمانی که طعم انتقال سریع پول و پرداخت های ارزان را نچشید نمی‌توانید لذت استفاده از این فناوری‌ها را لمس کنید. بسیاری از انجمن‌ها و شرکت‌ها و موسسات اقتصادی برای ورود به این عرصه، کارهای بسیار زیادی برای انجام دارند و باید تا جای ممکن این سیستم را امن و کارا سازند.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.