بازی Need For Speed Payback از ایکس باکس اسکورپیو و پی اس 4 پرو پشتیبانی می کند

دسته بندی : بازی 2354 بازدید یکشنبه 21 خرداد 1396 نویسنده :
بازی Need For Speed Payback

امروز در نمایشگاه سرگرمی های الکترونیک E3 2017 شاهد معرفی نسخه جدید بازی Need for Speed: Payback بودیم. در مصاحبه با مدیر اجرایی نید فور اسپید 2017 اطلاعاتی از این بازی کسب کردیم. با تک میکس همراه باشید.
مدیر اجرایی بازی نید فور اسپید پی بک، مارکوس نیلسون در بین خبرنگاران اعلام کرد که، بازی جدید از مایکروسافت اسکورپیو پروجکت و پلی استیشن 4 پرو پشتیبانی خواهد کرد. او همچنین در باره ی احتمال پشتیبانی از کنسول نینتندو سوییچ نیز نکاتی را اعلام کرد.
کنسول مایکروسافت اسکورپیو احتمالا فردا بطور رسمی معرفی خواهد شد. براساس اطلاعات قبلی، این کنسول قوی تر از PS4 Pro سونی خواهد بود که سال گذشته معرفی شده بود.

نید فور اسپید پی بک

همچنین نیلسون افزود که نید فور اسپید پی بک از نینتندو سوییچ پشتیبانی نخواهد کرد، هرچند که او یکی از طرفداران پر و پاقرص کنسول های هیبریدی است.
او گفت: “من عاشق کنسول سوییچ هستم، و آن را می ستایم.” همچنین افزود که یکی از طرفداران بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild است.

این درحالی ست که به گفته نیلسون احتمال انتشار یک نسخه از Payback برای نینتندو سوییچ وجود دارد که در مقایسه با نسخه های اصلی ضعیف تر خواهد بود.
شرکت سازنده بازی نید فور اسپید ،EA، دارای یک بازی برای کنسول سوییچ است و یک نسخه از فیفا 2018 نیز(فاقد برخی از جزییات) تا آخر امسال به بازار می آید.
بازی Need For Speed Payback در تاریخ 10 نوامبر برای ایکس باکس وان، PS4 و رایانه در دسترس خواهد بود.

امتیاز دهید
@

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.