تست بنچمارک htc u11 در مقایسه با گلکسی اس 8، می 6، جی 6، اکسپریا ایکس زد پرمیوم و آیفون 7 پلاس

دسته بندی : موبایل , ویژه 543 بازدید یکشنبه 7 خرداد 1396 نویسنده :
اچ تی سی یو 11

گوشی پرچم دار htc u11 هفته ی گذشته در حالی رونمایی شد که مجهز به آخرین نسخه از تراشه ی اسنپدراگون 835 بود، چیزی که جای خالی آن در گوشی U Ultra حس می شد. با تک میکس همراه باشید.

نور چشمی جدید اچ تی سی در حالی همراه با جدیدترین تراشه ی کوالکام معرفی شد که پیش از این، رقبا پرچمداران خود را همراه این پردازنده راهی بازار کرده بودند. حال فرصت مناسبی پیش آمده که به مقایسه ی این ابرگوشی ها بپردازیم. در ادامه تست بنچمارک htc u11 را خواهیم داشت.

شیائومی می6 و گلکسی اس 8 / اس 8 پلاس دیگر گوشی های مجهز به اسنپدراگون 835 هستند. همچنین گلکسی اس 8 مجز به اگزینوس 8895 و هواوی میت 9 مجهز به کایرین 960 نیز در این تست بکار گرفته شده و دیگر رقبا نیز همراه با نسل های قدیمی تر کوالکام ( اسنپدراگون 820 و 821 ) در این تست آمده اند.

در تست بنچمارک آنتوتو، گوشی u11 برنده رقابت است. پس از آن با اختلاف اندکی شیائومی می 6 و سپس آیفون 7 پلاس و گلکسی اس 8 پلاس را داریم. این در حالی ست که دو گوشی U Ultra و G6 که بتازگی نیز رونمایی شدند با توجه به سیستم قدیمی تر با اختلاف زیادی نسبت به رقبا قرار گرفته اند.
تست بنچمارک htc u11

لازم به ذکر است که در این تست ها از U 11 مدل 4 گیگ رم بهره بردیم، هرچند که در تست بنچمارک بعدی، فقط سرعت پردازنده اهمیت دارد. با توجه به نتایج بدست آمده میتوان فهمید که ارتقا از 4 هسته (در اسنپدراگون 820/821) به 8 هسته (در اسنپدراگون 835) موجب افزایش چشگیر عملکرد در گوشی ها شده است. با این حال در آزمون بنچمارک تک هسته ای ارتقا چندانی را شاهد نیستیم.

تست بنچمارک گیک بنچ یو 11
تست بنچمارک گیک بنچ u11 htc

از سوی دیگر U 11 مجهز به جدیدترین واحد گرافیکی کوالکام، آدرنو 540 می باشد. بنابر ادعای شرکت این پردازنده گرافیکی به میزان 25 درصد رندر سه بعدی بهتری نسبت به تراشه ی نسل قبلی است.

بنچمارک Basemark X بر این موضوع صحه گذاشته است. افزایش کارایی رندر سه بعدی نسبت به گوشی HTC 10 کمی بیشتر از یک چهارم افزایش داشته و نسبت به اسنپدراگون 821 موجود در جی6، تفاوت کمتر از 20 درصد است. که باز هم تغییر محسوسی محسوب می شود.
بنچمارک گوشی های 2017

با نگاهی به پلتفرم های گرافیکی جدیدتر همچون جی پی یو Mali G71 (موجود در تراشه Exynos و کایرین)، می‎توان به برتری آنها نسبت به آدرنو پی برد. هرچند که هنوز کوالکام جذابیت بیشتری برای تولید کنندگان دارد.
بنچمارک گوشی های 2017

با نگاهی به نتایج بدست آمده در تست بنچمارک htc u11 در مقایسه با رقبا، می‌توان به ارتقا قابل توجه یو 11 نسبت به یو اولترا پی برد. و در مقایسه با دیگر پرچم دارها نیز، یو 11 اچ تی سی یک سر و گردن بالاتر از رقباست.

امتیاز دهید
@
  • برچسب ها:
  • HTC

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.