انیمیشن پرندگان خشمگین 2 (Angry Birds Movie 2) در سال 2019 اکران خواهد شد

دسته بندی : گوناگون , ویژه 6743 بازدید دوشنبه 1 خرداد 1396 نویسنده :
انیمیشن پرندگان خشمگین 2 (Angry Birds Movie 2)

پرندگان خشمگین یا Angry Birds از بزرگترین محصولات فنلاند به حساب می‌آید. شرکت Rovio به مناسب 10 سالگی آن تصمیم به ساخت انیمیشن پرندگان خشمگین 2 دارد. با تِک میکس همراه شوید.

فکر می‌کنید فنلاندی‌ها چگونه دهمین سال تولد پرندگان خشمگین را جشن خواند گرفت؟ درست حدس زدید با ساخت انیمیشن پرندگان خشمگین 2 این کار را انجام خواهند داد. Colombia Pictures و Sony با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا کارتونی خارق العاده را روانه پرده نقره‌ای نمایند. امروز وبلاگ شرکت Rovio اعلام کرد که در تاریخ 20 سپتامبر سال 2019 شاهد اکران انیمیشن پرندگان خشمگین 2 (Angry Birds Movie 2) خواهیم بود.

انیمیشن پرندگان خشمگین 2 (Angry Birds Movie 2)

Thurop Van Orman و John Rice به عنوان کارگردان و دستیار کارگردان معرفی شده‌اند و در این دو سال فرصت خواهند داشت تا انیمیشنی بی‌نظیر را تهیه و اکران نمایند. کارگردان این کار بسیار با سابقه بوده و ساخت Adventure Time را در کارنامه خود دارد. دستیار کارگردان هم فعالیت در انیمیشن بسیار مشهور Simpsons را در سابقه خود دارد. صداها تغییری نکرده و شاهد صدا پیشگانی همچون Peter Dinklage, Maya Rudolph و Jason Sudekis خواهیم بود. البته باید انتظار داشت که صداهایی جدیدی به مجموعه افزوده شود. بودجه ساخت قسمت اول بسیار محدود بود و با 73 میلیون دلار ساخته شد که توانست رقمی در حدود 350 میلیون دلار فروش داشته باشد. می‌توان گفت که فروش قسمت دوم تضمین شده بوده و جز پرفروش‌ها خواهد بود.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.