تصاویر HTC U 11 : رنگ قرمز براق برای روز رونمایی در نظر گرفته شده است

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , ویژه 590 بازدید یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 نویسنده :
تصاویر HTC U 11

شرکت HTC به زودی از پرچمدار جدید خود رونمایی خواهد کرد. در این رابطه تصاویر HTC U 11 به بیرون درز پیدا کرده است. رنگ آن قرمز براق بوده و بسیار زیبا می‌باشد. با تِک میکس همراه شوید.

اولین تلفن مجهز به پردازنده Snapdragon 835 از سوی HTC با نام HTC U 11 عرضه خواهد شد. چیزی به رونمایی از این دستگاه نمانده است. براساس برنامه ریزی‌ها رونمایی در تاریخ 16 می 2017 رخ خواهد داد. خوشبختانه امروز تصاویر HTC U 11 منتشر شده‌اند. در این رندر تلفن به رنگ قرمز براق بوده و بسیار جذاب به نظر می‌آید. خطوط آنتن به رنگ سیاه خودنمایی می‌کند. در بخش زیرین شاهد استفاده از USB-C و درکنار بلندگوی تکی هستیم.

تصاویر HTC U 11

جک 3.5 میلیمتری هدفون حذف شده و درگاه USB-c جایگزین آن گشته است. دکمه‌های پاور و صدا به سمت راست منتقل شده‌اند. درگاه سیم کارت هم در بخش بالایی خودنمایی می‌کند. حسگر اثر انگشت به بخش زیرین نمایشگر انتقال یافته است. از تصاویر می‌توان پیش بینی کرد که کیفیت ساخت بسیار بالا خواهد بود.

تصاویر HTC U 11

مشخصات HTC U 11 بسیار عالی خواهد بود زیرا به نمایشگر 5.5 اینچی QHD مجهز شده است. این نمایشگر به وسیله پوشش گوریلا گلس 5 محافظت می‌گردد. پردازنده Snapdragon 835 در کنار 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. قابلیت افزایش حافظه به وسیله میکرو SD وجود دارد. دوربین اصلی 12 مگاپیکسل از نوع UltraPixel 3.0 خواهد بود. گشودگی دریچه دیافراگم آن f/1.7 می باشد. دوربین خودنگار هم 16 مگاپیکسل با گشودگی دریچه f/2.0 خواهد بود. در ادامه شما را به مشاهده تصاویر HTC U 11 دعوت می نماییم.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.