تیزر جدید HTC U 11 بر علاقه به فشردن اجسام و میوه ها توسط انسان تاکید دارد!

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه 374 بازدید شنبه 9 اردیبهشت 1396 نویسنده :
تیزر جدید HTC U 11

تنها چند هفته تا رونمایی از پرچمدار جدید HTC باقی مانده و این شرکت تیزرهایی معماگونه را منتشر می‌نماید. تیزر جدید HTC U 11 بر فشردن میوه‌ها و اجسام اشاره دارد! با تِک میکس همراه شوید.

رونمایی از پرچمدار جدید HTC بسیار نزدیک است. متاسفانه اطلاعات چندانی از این دستگاه مرموز در دست نیست ولی به نظر می‌آید که این شرکت فناوری جدیدی را توسعه داده و همزمان با دستگاه از آن پرده برداری خواهد کرد. تیزر جدید HTC U 11 بر معماهای مطرح شده می‌افزاید. در واقع HTC قصد بازی با مخاطبان را دارد و نه تنها اطلاعات جدیدی به آن‌ها نمی‌دهد بلکه آن‌ها را از موضوع دور می‌نماید. این شیوه تبلیغ جدید بوده و تاکنون سابقه نداشته است.

در این ویدئو می‌توان دید که اجسام و میوه‌هایی مانند لیمو، صابون، شیشه عسل، سس کچاپ، کیوی و … توسط یک دست فشرده می‌شوند. این ویدئو تاکید بر این دارد که فشردن یک عادت طبیعی بوده و در اکثر مواقع بسیار دلچسب می‌باشد. این ویژگی به چه شکل در HTC U 11 حاضر خواهد بود خود جای سوال دارد. شایعات حکایت از آن دارند که HTC U 11 دارای ویژگی خاصی بوده که به وسیله آن می‌توان لبه‌های دستگاه را برای انجام برخی امور فشرد. در واقع لبه‌های دستگاه حساس به لمس خواهند بود. در این ویدئو که چندی پیش منتشر شد می‌توانید آشنایی بیشتری با این ویژگی پیدا نمایید:

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.