تصاویر موتو زد 2 پلی (Moto Z2 Play) به بیرون درز پیدا کرد: تغییرات بسیار جزئی هستند

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه 658 بازدید یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 نویسنده :
موتو زد 2 پلی

زمان زیادی تا رونمایی از پرچمداران جدید موتورولا یعنی Moto Z2 باقی نمانده و شاهد افشای تصاویر و مشخصات موتو زد 2 پلی از سوی منابع معتبر هستیم. با تِک میکس همراه شوید.

همکاری لنوو و موتورولا باعث شد تا جانی تازه در کالبد پرچمداران این شرکت دمیده شده و شاهد رونمایی از خانواده‌ای ماژولار و بسیار با کیفیت با نام موتو زد باشیم. سال 2017 شاهد رونمایی از نسل دوم این تلفن‌ها خواهیم بود. امروز تصاویری از محبوب‌ترین عضو این خانواده منتشر شد. موتو زد2 پلی برای کسانی که به دنبال ظرافت و کیفیت می‌گردند بسیار جذاب بوده و در لمس اول دل هر کاربری را می‌رباید. در نگاه اول این دستگاه نسبت به نسل قبلی تغییرات شگرفی نداشته و اصلاحاتی جزئی به خود دیده است.

در بخش پشتی همچنان شاهد دوربینی بزرگ، گرد و برآمده هستیم. لوگوی موتورولا در بخش میانی خودنمایی کرده و پین‌های اتصال ماژول همچنان قسمت پایینی را اشغال نموده‌اند. قسمت جلویی هم بدون تغییر باقی مانده است. فلش برای دوربین خودنگار در سمت چپ و حسگرها به همراه دوربین خودنگار سمت راست را اشغال نموده‌اند.

پس تغییرات چه شد؟ اولین تغییر به شکل حسگر اثر انگشت باز می‌گردد. این حسگر از حالت مربعی خارج شده و بیضی شده است. شکل فلش LED دوربین خودنگار هم تغییر پیدا کرده است. با دقت در تصویر می‌توان دید که ضخامت موتو زد 2 پلی نسبت به نسل قبلی کاهش پیدا کرده! تغییر دیگر متوجه خطوط آنتن می‌باشد. این خطوط تمام گوشه‌های بخش پشتی را فراگرفته اند. سنسور دوربین ارتقا پیدا کرده و همچنین پین‌های کانکتور در بخش پشتی باز طراحی شده‌اند! هر چند تغییرات ملموس نیستند ولی با مقایسه دو تصویر می توان به آن ها پی برد.

مشخصات Moto Z2 Play درصورتی که دنباله رو نسل قبلی باشد با دستگاهی میان رده ولی با ظاهری پرچمدار رو به رو هستیم. پردازنده Snapdragon 625 برای موتو زد پلی استفاده شده بود که احتمالا برای نسل جدید به Snapdragon 626 ارتقا خواهد یافت. اندازه نمایشگر و رزولوشن آن به احتمال فراوان تغییری پیدا نخواهد کرد. قیمت موتو زد 2 پلی همچنان معلوم نیست ولی فراتر ازقیمت فعلی آن نمی‌باشد. در صورتی که به دنبال دستگاه خاص ولی شیک می‌گردید در ضمن خواهان پرداخت مبلغ هنگفت نیستید موتو زد پلی 2 بسیاری از خواسته‌های شما را پوشش می‌دهد.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.