اندروید ویر 2 برای ساعت هوشمند ال جی G Watch R و ال جی Urbane منتشر گردید

دسته بندی : پوشیدنی , ساعت هوشمند , ویژه 695 بازدید جمعه 18 فروردین 1396 نویسنده :
اندروید ویر 2 برای ساعت هوشمند ال جی G Watch R

ال جی خبری بسیار خوشحال کننده برای دارندگان ساعت هوشمند منتشر کرد. اندروید ویر 2 برای ساعت هوشمند ال جی G Watch R و ال جی Urbane منتشر گردید. با تِک میکس همراه شوید.

در صورتی که دارنده ساعت هوشمند ال جی G Watch R یا ال جی Urbane  هستید بدانید که اندروید ویر 2 منتشر گردیده و به زودی آن را دریافت خواهید نمود. ساعت هوشمند ال جی Urbane دو سال پیش از سوی ال جی روانه بازار گردید ولی امروز شاهد ارائه بروزرسانی جدید از سوی ال جی برای آن هستیم. ارائه اندروید ویر 2 برای ساعت هوشمند ال جی G Watch R و ال جی Urbane نشان از اهمیت کاربران برای ال جی دارد.

در صورتی که ال جی بتواند این بروزرسانی را برای قدیمی‌ترین ساعت هوشمند خود ارائه نماید پس سایر شرکت‌ها هم قادر به ارائه آن برای محصولاتی مانند موتو 360 نسل اول خواهند بود. ظاهرا گوگل ترجیح داده تا این بروزرسانی همگانی باشد و محدود به محصولات جدید با بالارده نباشد. ساعت‌های هوشمند ایسوس و هواوی و موتورولا هم می‌توانند این بروزرسانی را دریافت نمایند. ال جی به دلیل همکاری تنگاتنگی که با گوگل داشته توانسته اولین ساعت های هوشمند با اندروید ویر 2 با نام های ال جی Watch Sport و ال جی Watch Style را معرفی و روانه بازار نمیاد.

با عرضه اندروید ویر 2، بسیاری از شرکت‌های مد و فشن خواهان ساخت ساعت هوشمند شده اند. سال 2017 را می توان سال رشد اندروید ویر دانست. در صورتی که اندروید ویر 2 برای ساعت هوشمند ال جی G Watch R و ال جی Urbane را دریافت نموده‌اید با دوستان خود در میان بگذارید.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.