گلکسی نوت 8 با اسم رمز Great در کنار گلکسی نوت 7 ریفربیش رویت شد

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه 318 بازدید سه شنبه 17 اسفند 1395 نویسنده :
گلکسی نوت 8

در صورتی که فکر می‌کردید تولید سری نوت برای همیشه متوقف شود سخت در اشتباه هستید. شرکت سامسونگ طراحی گلکسی نوت 8 را با اسم رمز Great آغاز کرده است. با تِک میکس همراه شوید.

سرانجام طراحی Galaxy Note 8 در کره آغاز گردید. همه گمانه زنی‌ها پیرامون عدم تولید سری نوت نقش بر آب شد. با توجه به فاجعه‌ای که برای گلکسی نوت 7 رخ داد و زیان 5.2 میلیاردی به سامسونگ تحمیل شد این شرکت حتی اندکی از مسیر خود خارج نشد و استوارتر از قبل به پیش می‌رود. بخش تحقیق و توسعه این شرکت قوی‌تر از گذشته و با دقت بیشتری به کیفیت و امنیت محصولات خود می‌نگرد.

ظاهرا سامسونگ فکری به حال گلکسی نوت 7 های باقی مانده کرده و می‌خواهد آن‌ها را با اندکی تغییر و تعمیر روانه بازارهای در حال توسعه نظیر هند و ویتنام نماید. ظرفیت باتری و قیمت گلکسی نوت 7 کاهش یافته‌اند. ماه گذشته هم مدیر سامسونگ اعلام کرد که گلکسی نوت 8 تولید خواهد شد. براساس اخباری که به تازگی منتشر شده می‌دانیم که تولید Galaxy Note 8 با اسم رمز Great آغاز شده است. نسخه اروپایی آن دارای کد SM-N950F می‌باشد. این در حالی است که گلکسی نوت 7 از کد SM-N930 استفاده کرده است. کره‌ای‌ها معتقدند که عدد 4 شوم و نامیمون بوده به همین دلیل از 940 استفاده نکرده‌اند.

در حال حاضر حدود 3 میلیون دستگاه گلکسی نوت 7 در حال بازسازی بوده و تحت نام گلکسی نوت 7 ریفربیش راهی بازار خواهند شد. فروش تلفن های بازسازی شده در بیشتر بازارها با منع قانونی رو به روست ولی ظاهرا سامسونگ برای این موضوع تدابیر ویژه‌ای اندیشیده است. هنوز هیچ خبری مبنی بر فروش گلکسی نوت 7 ریفربیش در کره منتشر نشده است. باید منتظر اطلاعات بیشتری باشیم تا ببینیم که گلکسی نوت 8 و گلکسی نوت 7 ریفربیش چه وضعیتی پیدا خواهند کرد. قیمت گلکسی نوت 7 ریفربیش هنوز مشخص نشده ولی قطعا بسیار ارزان‌تر خواهد بود.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.