دوربین HTC U 11 : کیفیت تصاویر ثبت شده توسط یک کاربر آسیایی خارق العاده می‌باشد

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , ویژه 260 بازدید چهارشنبه 3 خرداد 1396 نویسنده :
دوربین HTC U 11

هنوز برای بررسی دوربین HTC U 11 بسیار زود است. حوشبختانه تصاویر محدودی توسط فردی منتشر شده که می‌توان به وسیله آن‌ها درباره کیفیت دوربین HTC U 11 نظر داد. با تِک میکس همراه شوید.

براساس شواهد و قرائن دوربین اصلی HTC U 11 بسیار قدرتمند بوده و ظاهرا بهترین دوربین در بین تلفن‌های هوشمند در سال 2017 می‌باشد. پیشتر عنوان بهترین دوربین در اختیار گوگل پیکسل بود اما ظاهرا HTC این عنوان را برای محصول خود تصاحب کرده است. شماری تصویر نمونه که توسط دوربین HTC U 11 ثبت شده‌اند منتشر شد. عملکرد این دوربین در شرایط گوناگون خارق العاده می‌باشد.

دوربین HTC U 11 حتی در نور کم هیچ مشکلی ندارد و تصاویری شگفت انگیز را ثبت می‌نماید. یک کاربر آسیایی تصاویری با رزولوشن 4,032×3,024 را در فضای مجازی آپلود نموده است. هنگام رونمایی ذکر شد که دوربین این دستگاه توانسته بالاترین نمره را از DxOMark کسب نماید. DxOMark نمره بسیار بالای 90 را به دوربین U 11 داده است! سال گذشته گوگل پیکسل توانسته بود نمره 89 را از این موسسه کسب نماید. نمونه تصاویر ثبت شده شامل محیط‌های داخلی و منظره ساختمان‌ها در شب می‌باشد.

دوربین HTC U 11

دوربین اصلی 12 مگاپیکسل بوده که حسگر آن از نوع Sony IMX362 می‌باشد. گشودگی دریچه دیافراگم آن f/1.7 بوده و به OIS و تشخیص خودکار فاز تجهیز شده و HTC از فلش LED دوگانه استفاده نموده است. از دیگر مشخصات HTC U 11 می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی QHD، پردازنده Snapdragon 835 در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره نمود. ظرفیت باتری هم 3000mAh در نظر گرفته شده است. دوربین خودنگار هم 16 مگاپیکسل می‌باشد. در ادامه قصد داریم تصاویر ثبت شده توسط کاربر آسیایی را مشاهده نماییم:

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.