قیمت و مشخصات HTC U 11 : هر آنچه باید از پرچمدار جدید HTC بدانید

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , ویژه 310 بازدید سه شنبه 26 اردیبهشت 1396 نویسنده :
قیمت و مشخصات HTC U 11

سرانجام HTC از پرچمدار جدید خود برای سال 2017 رونمایی کرد. قیمت و مشخصات HTC U 11 بسیار عالی بوده و می‌تواند رقبای خود را به چالشی جدی دعوت نماید. با تِک میکس همراه شوید.

چندی پیش HTC از محصولات جدید خود با نام‌های U  و U Ultra رونمایی نمود. در ادامه این نامگذاری جدید، شاهد رونمایی از پرچمدار جدید این شرکت با نام HTC U 11 هستیم. ظاهر دستگاه به واسطه رنگ پردازی به اندازه‌ای زیبا و دلفریب است که می‌تواند تمام پرچمداران سال 2017 را به چالش بکشد.

قیمت و مشخصات HTC U 11

HTC از پردازنده Snapdragon 835 بهره برده است. 4 گیگابایت رم با 64 گیگابایت حافظه داخلی یا 6 گیگابایت رم در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل انتخاب می‌باشد. پردازنده گرافیکی آن Adreno 540 بوده که قدرت بسیار زیادی دارد. نمایشگر آن 5.5 اینچ با رزولوشن QHD بوده و به وسیله گوریلا گلس 5 محافظت می‌گردد. نوع نمایشگر Super LCD 5 در نظر گرفته شده است. HTC مانند همیشه در بخش صدا سنگ تمام گذاشته و بلندگوهای BoomSound Hi-Fi یک بروزرسانی بزرگ دریافت نمود‌ اند. ووفر بلندگوها برای تقویت و عمق صدا بازطراحی شده است. HTC U 11 فاقد جک 3.5 میلیمتری هدفون بوده و باید از درگاه USB-C استفاده نمود. درون جعبه یک عدد هدفون USonic بسیار باکیفیت قرار گرفته است. درگاه USB-C به چیپ DAC برای تقویت و بهبود صدا مجهز شده است.

دوربین HTC U 11 توانسته نمره خارق‌العاده 90 را از  DxOMark کسب نماید. این بالاترین نمره‌ایست که یک تلفن توانسته کسب نماید. یک نمره بالاتر از گوگل پیکسل و 2 نمره بالاتر از گلکسی S8! این دوربین 12 مگاپیکسلی از نوع التراپیکسل بوده و سنسور آن BSI می‌باشد. بزرگی هر پیکسل این لنز 1.4 میکرون بوده و به فوکوس خودکار UltraSpeed مجهز شده است. این دوربین از HDR خودکار پشتیبانی کرده و از OIS بهره می‌برد. گشودگی دریچه دیافراگم آن f/1.7 در نظر گرفته شده است. عملکرد این دوربین در نور کم بسیار عالی بوده و می‌تواند موجب شگفتی کاربران شود. دوربین خودنگار هم 16 مگاپسکل بوده و به HDR خودکار مجهز شده است.

قیمت و مشخصات HTC U 11

لبه‌های کناری HTC U 11 همانطور که در شایعات مطرح بود از ژست‌های لمسی پشتبانی کرده و به حسگرهای لمسی تجهیز گردیده است. شما با فشردن (چلاندن) تلفن می‌توانید بدون لمس نمایشگر اقدام به بازگشایی نرم افزارها نمایید. در واقع باید گفت با دستگاهی چلاندنی رو به هستیم. برای باز کردن نرم افزار دوربین تنها کافیست دستگاه را درون دست خود بفشارید. مدت زمان این فشار می‌تواند متغیر باشد تا بتوانید نرم افزارهای گوناگونی را باز نمایید. مثلا با فشار کوتاه، دوربین باز شود یا با فشار بلند برنامه موزیک باز گردد. مشخصات HTC U 11 بسیار عالی بوده و سرشار از نوآوری می‌باشد.

در ادامه مشخصات HTC U 11 باید گفت که سیستم عامل آن اندروید 7.1.1 بوده و شما می‌توانید از بین دستیارهای صوتی گوگل یا آمازون الکسا یکی را انتخاب نمایید. باتری متوسط 3000mAh در نظر گرفته شده است. رنگ‌های مشکی، سفید، آبی، نقره‌ای و قرمز قابل سفارش می‌باشند. قیمت HTC U 11 حدود 696 دلار در نظر گرفته شده که بسیار مناسب ارزیابی می‌گردد. فروش HTC U 11 از تاریخ 9 ژوئن آغاز خواهد شد. نظر شما درباره پرچمدار جدید HTC چیست؟

قیمت و مشخصات HTC U 11

 

 

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.