ظرفیت باتری آیفون 7 پلاس و آیفون 7 مشخص شد

دسته بندی : موبایل 2930 بازدید دوشنبه 22 شهریور 1395 نویسنده :
ظرفیت باتری آیفون 7 پلاس

مراسم رونمایی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل اطلاعات زیادی از ویژگی‌های دو محصل جدید را به همراه داشت اما فاقد برخی از مشخصات روتینی بود که معمولا توسط تولیدکنندگان اندرویدی معرفی می شود. با تک میکس همراه باشید.
برای مثال در این مراسم گفته نشد که مقدار رم یا ظرفیت باتری این گوشی ها چقدر است! اما چند روز پیش مورد اول یعنی مقدار رم آیفون های جدید معلوم شد. و امروز نیز مقدار دقیق ظرفیت باتری آیفون 7 پلاس و آیفون 7 نیز مشخص شد.
هفته پیش در مراسم معرفی iPhone 7 و 7 Plus متوجه شدیم که هردو گوشی برای مدت بیشتری نسبت نسل قبلی خود کار می کنند. اپل گفته بود که تراشه جدید کارامدتر است و به همراه نرم افزار بهینه شده، به آیفون جدید کمک می کند که مدت زمان زیادتری کار کند.
اما علاوه بر این ها ظرفیت باتری های آیفون 7 پلاس و آیفون 7 نیز افزایش یافته است. مقدار 1750 میلی آمپر ساعت آیفون 6 اس به 1960 میلی آمپر در آیفون 7 و مقدار 2750 میلی آمپر ساعت آیفون 6 اس پلاس به 2900 میلی آمپر ساعت در آیفون 7 پلاس افزایش یافته است.
درحالی که ظرفیت کمتر از 2000 میلی آمپر تقریبا در گوشی های پرچمدار غیرمعمول است، اما محصولات اپل به طور مشخص از قابلیت استثنایی ساخت داخلی(یکپارچه) اپل بهره می‌برند. نرم افزار گوشی نیز بصورت کاملا اختصاصی بر روی سخت افزار ساخته شده و برعکس! به این معنی که گوشی های آیفون حتی با باتری‌های ضعیف تر، به راحتی در برابر رقبا قد علم می کنند.

نکته جالب و بامزه این است که آیفون های 6 اس و آیفون 6 اس پلاس همراه باتری کم ظرفیت تری نسبت به آیفون 6 و آیفون 6 پلاس بودند!!
علاوه بر این آیفون 7 دارای قوی ترین باتری نسبت به آیفون های هم سایزش است و باتری 2900 میلی آمپری آیفون 7 پلاس نیز کمی کوچکتر از باتری 2910 میلی آمپری آیفون 6 پلاس است که دو سال پیش عرضه شد.

البته برای سنجش ادعای اپل مبنی بر بهبود طول عمر این باتری‌ها، تا زمان عرضه گوشی باید صبر کرد . هرچند که با وجود 2 هسته‌ی کم مصرفِ تراشه 4 هسته ای A10 فیوژن و باتری بزرگتر انتظار می رود که مالکان آیفون مدت بیشتری در روز همراه گوشی خود باشند.

نظر شما راجع به ظرفیت باتری آیفون 7 پلاس و آیفون 7 چیست ؟

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.